autonom.ro
Rent a car - Autonom-
Autonom.ro

Sunteti „Românce cu Farmec”?

campania romance cu farmec

Ieri, 5 martie 2013, Farmec a lansat in Bucuresti campania „Românce cu Farmec”, dedicata femeilor din Romania, prin care isi propune sa sustina si sa recunoasca femeile puternice de ieri si de azi.

Farmec este unul dintre cele mai vechi mărci românești, iar Gerovital, poate cel mai celebru brand de cosmetice din România și o marcă recunoscută la nivel internațional, este creația Prof. Ana Aslan, una dintre cele mai inovatoare femei din istoria românească. Iar Prof. Ana Aslan este unul dintre cele mai frumoase exemple dintr-un șir absolut onorant de femei curajoase, inovatoare, creatoare, performante pe care le-a dat lumii tărâmul românesc. Echipa de astăzi a Farmec a moștenit astfel tradiția superlativelor, dar și datoria de a duce mai departe numele Prof. Aslan și de a-i perpetua, prin modernizare, descoperirile în domeniul tratamentelor anti-aging.

“Românce cu Farmec” aduce în prim-plan femeia obișnuită, dar puternică, femeia care este mamă, dar are și o carieră frumoasă, creeaza un context în care femeile să se simtă speciale, prin asocierea cu personalități feminine din istorie și din prezent. Pentru a spune povestea acestor femei, s-a lansat platforma www.romancecufarmec.ro, un mediu de informare și dialog despre cele mai frumoase și mai puternice românce, unde vor fi prezentate lunar articole referitoare la 10 personalități feminine reprezentative pentru istoria țării (de exemplu: Ana Aslan, Alexandrina Cantacuzino, Ecaterina Teodoroiu etc.) și 10 interviuri cu femei respectate în comunitate sau care au reușit în viață prin forțe proprii.

„Românce cu Farmec” se va desfășura pe perioada a 10 luni, începând cu luna martie a acestui an și până în decembrie. Marele premiu al femeii desemnate „cea mai fermecătoare româncă” va consta într-o excursie de Dragobete 2014, oferită de partenerul Eximtur. Tot în cadrul campaniei se va organiza și un concurs online, unde femeile care folosesc produsele Farmec vor putea să-și încarce o poză împreună cu răspunsul la întrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. În fiecare lună se va premia cea mai votată poză cu produse Farmec, iar la finalul campaniei se va desemna „cea mai fermecătoare româncă”.

timeline_farmec_natural_giuliaCompania Farmec a anuntat intr-un comunicat de presa, pe 11 februarie a.c. faptul ca Giulia Anghelescu a devenit ambasadorul Farmec Natural, cea mai nouă gamă de produse Farmec. Dupa cum este mentionat in comunicat, este: „o alegere la fel de naturală ca și produsele Farmec, Giulia are îmbinarea perfectă de calități ce reprezintă noua gamă de produse cosmetice: este frumoasă, energică, plină de viață și activă, este o femeie pentru care a fi ea însăși este cheia succesului în toate lucrurile pe care le face”.

Este foarte important pentru noi ca fete să fim conştiente de farmecul nostru natural şi să ştim cum să-l punem în valoare, iar produsele Farmec Natural cu ulei de argan, aloe vera și gălbenele sunt exact ingredientul de care avem nevoie”, a mărturisit Giulia. „Sunt o mare admiratoare a brandurilor româneşti, în special a celor cu istorie bogată – aşa cum este Farmec. Iar noua lor gamă, pe care o recomand cu toată încrederea, este ceea ce trebuie pentru îngrijirea de zi cu zi a fiecăreia dintre noi”, a adăugat ea.

Gama Farmec Natural are la bază extracte şi uleiuri naturale de gălbenele, argan şi aloe vera și conține produse de îngrijire destinate tuturor tipurilor de ten, de la cel sensibil și uscat până la tenul gras/mixt, dar și produse pentru îngrijirea pielii și a părului. Noua gamă nu conţine parabeni sau uleiuri modificate genetic, au parfumuri hipoalergenice și sunt testate dermatologic şi microbiologic. Produsele pot fi achiziționate din farmacii, magazine tradiţionale, în supermarketuri, hipermarketuri, precum şi on-line pe site-ul www.farmec.ro.

Slabit
Machiajul.ro
advertisment
advertisment