autonom.ro
Rent a car - Autonom-
Autonom.ro

Cum slabim rapid si natural dupa sarbatori

Eeee, iata ca a mai trecut un Craciun si un Revelion si iar nu ne-am putut abtine de la bunatatile traditionale. Mai un carnat, mai o piftie, ba o sarma, ba o felie de tort sau de cozonac si gata, acul cantarului s-a si miscat, nemilos, in defavoarea noastra. 🙁 Acum, sa ne fie de bine si… sa scapam rapid de kilograme si centimetri in plus, de toxine si mai ales de complexe! Intrebarea este: CUM slabim si sanatos, si natural, si mai ales repede? (De ce sa nu recunoastem, cand e vorba de slabit, rabdarea nu e punctul nostru forte.) Slim & Fit ti-a pregatit un plan din 10 pasi care te vor ajuta sa-ti incepi anul intr-o forma de invidiat. Astazi, prima si cea mai importanta “reteta” a succesului: organizarea dietei.

Orice reusita incepe cu un plan. Asa ca, inainte sa-ti dai ochii peste cap si sa exclami in sinea ta “Vai, ce plictisitor!”, intreaba-te daca vrei doar sa incerci sa slabesti sau chiar iti doresti cu adevarat sa scapi de kilogramele in plus. Te-ai decis? Atunci, treci la treaba:

Cantareste-te, masoara-te in jurul taliei, al bustului si al soldurilor
Scrie-ti intr-o agenda de la ce cifre pornesti si unde doresti sa ajungi
Calculeaza de cat timp ai nevoie pentru a-ti atinge obiectivul, tinand cont ca un ritm normal si sanatos de slabire este de maxim 5 kilograme pe luna.

Stabileste-ti obiective realiste!

Retine ca organismul are nevoie de o perioada de acomodare si nu functioneaza precum un robot. Dupa o perioada de slabire, urmeaza, de regula, una de stagnare, denumita de nutritionisti si “perioada de platou”. Asa ca, daca vrei sa slabesti, de exemplu, 15 kg, nu-ti propune sa scapi de ele in maxim 3 luni, ci acorda-ti macar o luna in plus, pentru a porni de la o estimare realista. Altminteri, degeaba iti propui sa dai jos 10-15 kg pe luna, caci nu vei reusi, te vei infometa si, cel mai probabil, vei ceda in cateva saptamani vlaguit(a) de puteri, dezamagit(a) si convins(a) ca nu poti sa slabesti fiindca soarta ti-e impotriva, cand, de fapt, adevarata cauza este ca ai plecat de la un plan nerealist.

Cere ajutorul unui specialist

Desigur, un nutritionist ti-ar fi de mare ajutor in evaluarea stilului de viata si personalizarea dietei. Procesul de slabire implica o multitudine de aspecte pe care un specialist le cunoaste in detaliu si le poate evalua corect, in functie de particularitatile fiecaruia; pe langa alimentatie, mai conteaza stilul de viata, programul de miscare, eventualele afectiuni si medicatia aferenta, mostenirea genetica si multe altele pe care un neinitiat in domeniu nu le poate aprecia si tine sub control, ba chiar isi poate face mai mult rau decat bine neglijandu-le. Totusi, daca nu poti insa sau nu doresti sa apelezi la un nutritionist, trebuie sa acorzi si mai multa atentie planificarii si organizarii dietei ca sa-ti atingi obiectivul propus.

Fa-ti un program si respecta-l!

Indiferent daca beneficiezi de sfaturile unui nutritionist sau pornesti la drum pe cont propriu, daca esti hotarat(a) sa scapi de povara kilogramelor in plus, sa iti imbunatatesti nu doar infatisarea, ci si sanatatea si tonusul, vei avea infinit mai multe sanse daca te organizezi. Concret, fa-ti un jurnal de slabit sau foloseste agenda mai sus amintita pentru a-ti programa fiecare zi:

ce mananci la fiecare din cele 3 mese si 2 gustari zilnice obligatorii si, implicit, de ce alimente ai nevoie, din ce magazine si cand ai timp sa le cumperi. Nu-ti gasi pretextul ca esti la serviciu / cursuri si n-ai timp sa mananci! Optiuni exista intotdeauna, trebuie doar sa vrei. Nici scuza “nu pot sa mananc dimineata” nu tine! Un mic-dejun rapid, gustos si dietetic iti asigura energia de care ai nevoie pentru a-ti incepe ziua. Cum sa “functionezi” corect si sanatos fara combustibil?!
unde, in ce zile si in ce intervale orare vei face miscare, indiferent ca mergi la sala, faci exercitii acasa, alergi in parc sau te distrezi cu prietenii la un curs de dansuri latino ori la o partida de baschet, fotbal sau alt sport de echipa (chiar si sexul arde calorii! 🙂 De exemplu: luni poti face acasa cele “10 exercitii fizice pentru oamenii ocupati” din ghidul gratuit de fitness oferit de Slim & Fit, miercuri mergi la aerobic/inot/dans/fotbal/tenis, iar sambata arzi calorii pe ringul de dans al unui club (caz in care iti recomandam sa consumi mai degraba apa plata cu lamaie si sucuri naturale sau bere fara alcool decat cocktailuri cu siropuri dulci, whisky sau coca-cola; altfel, nu faci decat sa pui la loc caloriile pe care le-ai ars dansand). Sau, daca preferi, jogging marti, joi, duminica. Tu decizi cum vrei sa faci miscare, important e sa-ti faci un program si sa-l respecti.
daca nu-ti place / nu-ti sta in obicei sa bei apa, pune-ti o alarma la telefon/ceas din 2 in 2 ore in timpul zilei si, de fiecare data cand suna, bea un pahar de apa plata sau jumatate dintr-o sticla de 0,5 l, daca ti-e mai usor asa. In total, trebuie sa bei in fiecare zi 8 pahare / 2 litri de apa.

Acesta a fost primul din cele 10 articole care te vor ajuta sa-ti incepi anul mai usor, la propriu si la figurat. Te asteptam si maine cu noi recomandari utile pentru o dieta de succes. Intre timp, retine ca Slim & Fit este aliatul tau 100% natural in lupta cu kilogramele in plus, care te ajuta sa slabesti sanatos si cu rezultate pe termen lung. Scapi de pana la 5 kg mai putin pe luna sau iti primesti banii inapoi in termen de 30 de zile, garantat si fara nicio explicatie.

Va dorim un an excelent, cu multe bucurii si realizari si cu cat mai putine griji si kilograme in plus! La multi ani fericiti si spor la slabit! 🙂

Sursa: blog.slimandfit.ro

Slabit
Machiajul.ro
advertisment
advertisment